بهترین هتل های بالی

بهترین هتل های بالی

مهروگشت » تور آسیایی » تور اندونزی » بهترین هتل های بالی

بالی به عنوان یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری در میان مقاصد جنوب شرق آسیایی شناخته می شود. این کشور زیبا و ساحلی آب و هوای گرمسیری دارد و بیشترین تعداد مسافران را در فصل های پاییز و زمستان تجربه می کند. بنابراین بهترین زمان سفر در این مقصد آسیایی اهمیت زیادی دارد. مسافران برای سفر و ورود به این مجمع الجزایر زیبا نیاز به اخذ ویزا دارند و برای مسافران ایرانی نیز به همین صورت می باشد.

جالب است بدانید که که تور بالی به خودی خود مقصد گران قیمتی برای سفر نمی باشد و ودر واقع هزینه پرواز ها و هتل ها هستند که این تور جنوب شرق آسیایی را به یک تور لوکس تبدیل می کند. از طرفی وجود جاذبه های زیبا و طبیعی جذابیت خاصی به مسافران در اقامتگاه های ساحلی بخشیده است. با توجه به اینکه بالی سالانه مسافران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند بنابراین کیفیت و قیمت هتل ها متنوع می باشد. بنابراین انتخاب هتل در آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به 5 تا از بهترین هتل های 5 و 4 ستاره به همراه مزایا و معایب آن ها بپردازیم .

بهترین هتل های بالی 5 ستاره با منظره ساحل!

در هتل های 5 ستاره بالی می توانید انتظار بیدار شدن با منظره و چشم انداز زیبایی از دریا و صدای امواج آن را داشته باشید. این هتل ها با طراحی لوکس و لاکچری خود فضای زیبا و مدرنی برای اقامت مسافران فراهم کرده است. علاوه بر آن کیفیت خدمات و امکانات در آن به قدری بالا می باشد که هر مسافری را با هر سلیقه و هر سطح از انتظاراتی راضی می کند. این هتل ها به طور معمول در نزدیکی زیباترین و شناخته شده ترین سواحل قرار گرفته اند. و اقامتی به دور از فضا شلوغ شهری را برای شما فراهم می آورد. در ادامه قصد داریم به 5 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره بپردازیم.

1. هتل Padma Resort Ubud

این هتل در قلب فرهنگی بالی واقع شده است. Padma Resort Ubud یکی از مشهورترین هتل های بالی می باشد که با طراحی فضای سبز خود، بهشتی را برای اقامت شما فراهم آورده است. یکی از مهمترین ویژگی های این هتل 5 ستاره طراحی بومی و چوبی فضای اتاق ها می باشند که محیط خانوادگی و دلنشینی برای زوج ها ایجاد کرده است. این فضای لوکس بر روی تپه ای با منظره انبوهی از درختان سبز قرار داشته و به دور از شلوغی ها می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در انتخاب هتل باید در نظر بگیرید امکانات و خدمات اقامتگاه ها می باشد. به طور کلی هتل Padma Resort Ubud در مورد امکانات و خدمات ممکن است رقیبی نداشته باشد. از مهمترین امکانات این هتل مجهز بودن به سالن های ورزشی، استخر روباز، صبحانه رایگان و فضای سبز برای دوچرخه سواری و حتی فضای بازی برای کودکان و بار برای بزرگسالان می باشد. همچنین خدمات آن شامل اسپا و ماساژ، خدمات شاتل و تاکسی رایگان و … می باشد. در نظر بگیرید که این هتل حتی برای سفرهای کاری هم مناسب می باشد چراکه اتاق و فضایی برای کنفرانس و جلسات کاری دارد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 462 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • با منظره طبیعی زیبا از فضای سبز و درختان
  • امکانات لوکس و ورزشی
  • آرامش و سکون

معایب :

  • بالا بودن هزینه اقامت
  • فاصله از فرودگاه و مراکز خرید و جاذبه های گردشگری

2. هتل Padma Resort Legian

چه چیزی می تواند بهتر از نزدیکی یک هتل لوکس به ساحل لژیان “Legian” در اقامت به بالی باشد؟ هتل Padma Resort Legian به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره می باشد که از موقعیت مکانی و دسترسی خوبی برخوردار می باشد. این هتل بیشتر به خاطر خدمات و امکانات استثنایی که دارد، مورد توجه مسافران قرار گرفته است. علاوه بر آن این فضای دلچشب با اجرای موسیقی زدنه همراه می باشد و با رستوران های با کیفیت و سلحلی خود پذیرای مسافران با هر ذائقه غذایی می باشد.

طراحی لوکس فضای داخلی این هتل و امکاناتی چون استخر بزرگ و روباز، سالن ورزش و بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ و رستوران با منوی باکیفیت و بین المللی، جذابیت منحصر به فردی به این هتل بخشیده است. علاوه بر آن ارائه خدماتی مثل ماساژ و اسپا، نگهداری از کودکان و شاتل ها رایگان توانسته بر روی جایگاه این هتل در فضای رقابتی تاثیر بگذارد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 243 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • با منظره طبیعی زیبا از فضای سبز و درختان
  • موقعیت مکانی
  • در نزدیکی ساحل قرار دارد

معایب :

  • بالا بودن هزینه اقامت
  • نبود ظرفیت در زمان های پرمسافر

3. هتل جنگلی Kayan

تصور اقامت در اقامتگاهی که تنها 38 ویلا به سبک بوتیک برای استراحت دارد، می تواند بسیار دلنشین و سرشار از آرامش در یک فضای خصوصی باشد. این هتل زیبا در قلب جنگل و انبوهی از درختان واقع شده و چشم انداز سبزی از طبیعت را برای مسافران به نمایش می گذارد. سوئیت های این هتل هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و غالبا با آثار هنری و بومی دست ساز حکاکی و تزئین شده اند.

یکی از جذابیت ها و یا حتی دلایل شهرت این هتل، وجود استخر سه طبقه ای ست که برای این هتل به شکل خاص طراحی کرده اند. علاوه بر آن وجود موزه های هنری و امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، فضا برای دوچرخه سواری، وجود انواع استخر( از استخر 3 طبقه گرفته تا استخرهای خصوصی) و خدماتی مثل شاتل و تاکسی رایگان و خدمات آرامش بخش مثل کلاس های یوگا و ماساژ، هر یک تجربه بی نظیری از یک اقامت لوکس را برای شما فراهم می کنند.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 300 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • با منظره طبیعی زیبا از فضای سبز و درختان
  • امکانات تفریحی و سرگزم کننده
  • فضای خصوصی برای اقامت

معایب :

  • نبود ظرفیت در زمان های پرمسافر
  • هزینه نسبتا بالا برای اقامت

4. هتل The Seminyak Beach Resort & Spa

اگر به دنبال یک اقامتگاه مدرن در نزدیکی ساحل می باشید، این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. هتل The Seminyak Beach Resort & Spa با طراحی لوکس خود سالانه مسافران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. وجود فضاهای سبز و بومی با آلاچیق های چوبی آرامش خاصی را به این فضای دلنشین بخشیده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این هتل، قرار گرفتن در نزدیکی ساحل و دریای آبی می باشد. همچنین وجود ویلاهای مجزا، فضای خصوصی مطلوبی را برای استراحت و آرامش مسافران ایجاد می کند. در این هتل هر روز با منظره زیبایی از آب های آبی صبح خود را شروع می کنید و در کنار آن از یک صبحانه خوشمزه، از اقامت آرام خود در کنار خانواده لذت می برید.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 282 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • منظره دریا
  • نزدیکی به ساحل
  • فضای خصوصی برای اقامت

معایب :

  • کم بودن تعداد ویلا ها برای اقامت
  • فاصله نسبتا طولانی از فرودگاه

5. هتل K Club Ubud؛ یکی از بهترین هتل های جنگلی بالی!

اگر به دنبال اقامت در فضایی آرام در دل طبیعت هستید، این هتل می تواند بعد از هتل Kayan در لیست بهترین هتل های بالی برای اقامت باشد. این هتل با به نمایش گذاشتن منظره ای زیبا از جنگل و انبوهی از درختان، جایگاه ویژه ای در میان مسافران پیدا کرده است و یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن همین موضوع می باشد.

هتل K Club Ubud مانند بیشتر هتل های بالی حالت ویلایی دارد و مسافران می توانند در این اقامتگاه فضای شخصی خود را داشته باشند. طراحی ویلا ها در این هتل جنگلی ترکیبی از فرهنگ بومی و دنیای مدرن امروز می باشد. فضای داخلی این اتاق ها طراحی و چیدمان متفاوتی دارند با این حال هر آنچه از یک هتل با کیفیت و 5 ستاره انتظار دارید رامی توانید در این اقامتگاه جنگلی تجربه کنید. مانند دیگر هتل های 5 ستاره در بالی، این هتل نیز مجهز به استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، فضا برای پیاده روی و دوچرخه سواری و…. می باشد. خدمات ماساژ و اسپا هم از مهمترین خدمات این هتل می باشد که به صورت تخصصی انجام می شود.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 300 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • منظره جنگل و باغ ها
  • فضایی آرام و به دور از شلوغی
  • فضای خصوصی برای اقامت

معایب :

  • کم بودن تعداد ویلا ها برای اقامت
  • فاصله نسبتا طولانی از فرودگاه

بهترین هتل های بالی 4 ستاره؛ با کیفیت و به صرفه!

بهترین هتل های بالی تنها به هتل های 5 ستاره در این مقصد آسیایی محدود نمی شود. بنابراین شاید بهتر باشد که هتل های 4 ستاره بالی که دست کمی از این هتل های لوکس 5 ستاره ندارند را دست کم نگیرید! این هتل ها در کنار فضای زیبا و لوکسی که برای اقامت دارند از کیفیت خوبی هم در امکانات و هم در ارائه خدمات برخوردار می باشند.

به جرات می توان گفت که تنها تفاوت این هتل ها در موقعیت مکانی و تعداد اتاق ها و ویلا های آنها می باشد که در نهایت بر روی هزینه های اقامت اثر می گذارند. در نتیجه این هتل ها در کنار کفیت خوب، هزینه به صرفه تری برای اقامت دارند. با این وجود برای اقامت در اینبهترین هتل های بالی 4 ستاره بهتر است، به خصوص در زمان های پرمسافر، پیش از سفر اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود کنید. همچنین می توانید برای رزرو اتاق ها و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مهروگشت تمتس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما بگذارند.

1. هتل هارد راک؛ از بهترین هتل های بالی

این هتل 4 ستاره می تواند تجربه یک اقامت خانوادگی خاطره انگیز را برای شما ایجاد کند. هتل هارد راک بالی در میان مسافران بیشتر به خاطر خدمات عالی و فضای پر جنب و جوشی که دارد، شناخته می شود و محبوب است. علاوه بر آن نزدیکی این اقامتگاه 4 ستاره به ساحل، شرایط یک اقامت آسان و با دسترسی مناسب را در اختیار مسافران می گذارد.

هتل هارد راک بالی از امکاناتی مثل استخر، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان و مهمتر از آن یک پارک آبی مفرح برخوردار می باشد. همچنین وجود فضاهایی مثل اتاق کنفرانس و جلسات، این فضای دلنشین را برای یک سفر کاری نیز آماده کرده است. خدماتی مثل اسپا و ماساژ در این هتل به صورت تخصصی انجام می شوند و از علاقه مندی های مسافران در تجربه اقامتشان می باشد. جالب است که بدانید اکثر مسافران تجربه بی نظیری از اقامت در این هتل داشته اند و تنها خرده ای که به آن می گیرند خدمات و نظافت اتاق ها می باشد که می تواند بهبود یابد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 123 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • نزدیکی به ساحل
  • فضای گرم و خانوادگی
  • مقرون به صرفه

معایب :

  • خدمات اتاق هاکمی ضعیف می باشد
  • به سرعت ظرفیت اتاق ها پر می شود

2. هتل مرکور بالی لژیان (Mercure Bali Legian)

با اقامت در این هتل 4 ستاره تنها 5 دقیقه با ساحل زیبای لژیان فاصله خواهید داشت. هتل Mercure Bali Legian یکی از زیباترین هتل های بالی می باشد که از امکانات و فضای اقامتی لوکسی برخوردار می باشد. طراحی اتاق ها در این هتل بسیار زیبا و به سبک مدرن می باشد. وجود یک استخر بزرگ در مرکز فضای خارجی آن، چشم انداز زیبا و لوکسی به آن بخشیده است.

برای اقامت در این هتل بهتر است زمان سفر خود را در نظر بگیرید. چراکه شلوغی آن در زمان های پر مسافر ممکن است کمی شرایط رزرو اتاق ها را سخت و پرچالش کند. از امکانات Mercure Bali Legian می توان به استخر بی نهایت، پارکینگ رایگان، رستوران با منوی بین المللی و با کیفیت و فضاهای به منظور نگهداری از کودکان، اشاره کرد. جالب است بدانید که در این هتل خدماتی که آرامش بخش هستند به شدت مورد اهمیت بوده و با دقت بالایی انجام می شوند. مانند هتل هایی که در قسمت های قبل اشاره کردیم، خدمات اسپا و ماساژ جزو این دسته از خدمات می باشند. این هتل می تواند یک تعطیلات خانوادگی را با نمایی از زیبایی های ساحل لژیان تبدیل به یک سفر رویایی کند.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 67 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • نزدیکی به ساحل لژیان
  • فضای گرم و خانوادگی
  • مقرون به صرفه

معایب :

  • شلوغی در فصل های پرمسافر
  • فاصله از جادبه های شهری

3. هتل گرند پالاس سانور بالی (Grand Palace Hotel Sanur Bali)

اگر به دنبال اقامت در هتلی می باشید که از قیمت فوق العاده ای برای اقامت برخوردار باشد، این هتل می تواند یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای شما باشد. این هتل تصویری از یک اقامتگاه لوکس را برای شما نقاشی می کند. طراحی لوکس و مدرن، این اقامتگاه را به فضایی منحصر به فرد برای استراحت و انجام فعالیت های مفرح تبدیل کرده است.

از مهمترین ویژگی های این هتل 4 ستاره رویایی، هزینه و قیمت پایین اتاق ها برای اقامت می باشد. این مورد به قدری در انتخاب هتل ها می تواند اثرگذار باشد که باعث شده هتل گرند پالاس میان مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. امکانات این هتل شامل زمین بازی برای کودکان ، استخر در فضای باز، امکان اجاره دوچرخه، پارکینگ رایگان و برگزاری کلاس یوگا می باشد. همچنین خدماتی نظیر شاتل و تاکسی رایگان و ماساژ و اسپا می باشد. این هتل از هر لحاظ نمره بالایی از مسافران دریافت کرده است با این وجود از لحاظ موقعیت مکانی نمره نسبتا متوسطی دارد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 43 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • طراحی مدرن و لوکس
  • کیفیت بالای خدمات
  • مقرون به صرفه

معایب :

  • موقعیت مکانی نا مناسب
  • کوچک بودن اتاق ها

4. هتل ریزورت و اسپا پاریگاتا (Parigata Resort & Spa)

اگر به دنبال یک اقامتگاه مقرون به صرفه با موقعیت مکانی مناسب می باشد، این هتل می تواند در لیست انتخاب های شما قرار گیرد. هتل ریزورت و اسپا پاریگاتا در خط ساحلی سانور، با کمتر از 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل سانور و 5 دقیقه پیاده روی تا فروشگاه ها و بازار ها قرار گرفته است. فاصله فرودگاه تا این هتل 4 ستاره حدودا 20 دقیقه می باشد. بنابراین هتل ریزورت و اسپا پاریگاتا در موقعیت مکانی مطلوبی قرار گرفته است.

اتاق ها در این هتل 4 ستاره به گونه ای طراحی شده اند که از تمامی امکانات لازم برای دسترسی و راحتی برخوردار می باشند. هر اتاق در این هتل از بالکن مجزایی برخوردار می باشند. این هتل از نظر امکانات در مقایسه با هتل های 4 ستاره ای که پیش از این معرفی کردیم، از امکانات کمتری برخوردار می باشد. با این وجود موقعیت مکانی مطلوبی که دارد، باعث شده که مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. جالب است که بدانید این هتل از هر لحاظ مانند موقعیت مکانی، پاکیزگی و خدمات امتیاز خوبی دریافت کرده است با این حال مسافران قیمت پایین تری برای اقامت در این هتل را پیش بینی کرد بودند.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 43 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا :

  • طراحی مدرن و لوکس
  • کیفیت بالای خدمات
  • موقعیت مکانی مناسب

معایب :

  • هزینه بالا نسبت به خدمات و امکانات ارائه شده
  • خدمات اتاق ها می توانند بهبود یابند

سوالات متداول

بهترین زمان برای سفر به بالی چه زمانی می باشد؟

بهترین زمان برای سفر به بالی فصل های پاییز و زمستان می باشد.

بهتر است چند شب در بالی اقامت داشته باشیم؟

با توجه به اینکه بالی مقصد گرانی برای اقامت می باشد، مسافران به طور معمول 4 شب در آن اقامت دارند.

تور بالی را چگونه رزرو کنیم؟

برای رزرو این تور آسیایی تنها کافیست به تور بالی مراجعه کنید.

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید