بهترین هتل های سنگاپور ۴ و ۵ ستاره

بهترین هتل های سنگاپور

مهروگشت » تور آسیایی » تور سنگاپور » بهترین هتل های سنگاپور

سنگاپور به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان و تمام توریست های از سراسر جهان در جنوب شرق آسیا می باشد. ترکیبی از فرهنگ غنی، آسمان خراش های مدرن و طبعیتی چشم نواز هر ساله میزبان میلیون ها نفر می باشد. دور از انتظار نیست که هتل ها در این کشور و شهر دوست داشتنی با ترکیبی از معماری مدرن بعلاوه خدماتی در کلاس جهانی باعث شده است تجربه ای لوکس و راحت را برای تمام مسافران به همراه داشته باشد. برای مسافران تور سنگاپور همیشه یکی از دغدغه های مهم انتخاب بهترین هتل در سنگاپور می باشد که در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های ۴ و ۵ ستاره را باهم بررسی کنیم تا در انتخاب با توجه به برنامه سفر شما و خدمات هتل بتوانید به راحتی انتخاب هتل خود را انجام دهید.

هتل های ۵ ستاره سنگاپور، چیزی فراتر از انتظار!

از یک هتل ۵ ستاره چه انتظاری را دارید؟‌ بی شک، هتل های ۵ ستاره سنگاپور تجربه ای فراتز از انتظار را برای شما به ارمغان خواهد داشت. مکانی برای اقامت شما که لوکس بودن تنها یک استاندارد نیست، بلکه یک هنر می باشد. هتل هایی با امکانات فوق العاده، طراحی مدرن و خدمات بی نقص، تمامی انتظارات را پست سر می گذراند. تجربه اقامت در هتل های ۵ ستاره سنگاپور در واقع غوطه ور شدن در دنیایی از راحتی، زیبایی و نوآوری است که تمام انتظارات را پشتیبانی می کند. در ادامه ۵ تا از بهترین هتل های پنچ ستاره سنگاپور را باهم بررسی میکنیم.

۱. هتل مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)

میانگین قیمت اتاق های این هتل بر اساس نوع اتاق و قصل سفر و حجم مسافر متفاوت می باشد. ولی به صورت میانگین چیزی در حدود ۴۰۰ الی ۶۰۰ دلار امریکا برای یک شب اقامت در اتاق های استاندارد پرداخت می شود. هر چند اتاق های لوکس با امکانات بیشتر و چشم اندازهای بهتر تا بالای ۱۰۰۰ دلار نیز میروند.

نقاط قوت:
استخر بی‌انتهای مشهور با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر
دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌های معتبر، و جاذبه‌های توریستی
طراحی معماری منحصر به فرد و لوکس

نقاط ضعف:
قیمت‌های بالای اتاق‌ها و خدمات
شلوغی هتل به دلیل محبوبیت زیاد
هزینه‌های اضافی برای استفاده از برخی امکانات مانند صبحانه و استخر

۲. هتل پارک رویال کالکشن ( PARKROYAL COLLECTION Pickering )

هتل پارک رویال کالکشن یکی از معروف ترین و برجسته ترین هتل های ۵ ستاره سنگاپور می باشد که با طراحی سبز و محیط دوستانه خود به شهرت رسیده است. هتلی در دل باغ با بالکن هایی پر از گیاهان و باغ های عمودی که تجربه ای بی نظیر از زندگی در هماهنگی کامل با طبیعت را ارائه می‌دهد. علاوه بر طراحی داخلی و معماری مدرن و فوق العاده چشم نوازی که دارد، با امکانات مدرن خود مثل استخر فوق العاده جذاب در بام و موقعیت مکانی عالی در نزدیکی مناطق تجاری و فرهنگی سنگاپور یکی از مجبوب ترین انتخاب ها برای تمام مسافران با برنامه های سفر متنوع می باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
میانگین قیمت های اتاق در هتل پارک رویال مثل تمام هتل های دیگر بسته به نوع اتاق و فصل سفر متفاوت می باشد ولی برای اتاق های استاندارد چیزی در حدود ۲۵۰ الی ۳۵۰ دلار برای یک شب را میتوان در نظر گرفت. اتاق های لوکس نیز تا ۵۰۰ دلار می رسند.

مزایا:
طراحی سبز و محیط‌دوستانه
استخر بی‌پایان با چشم‌انداز فوق‌العاده
موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر
خدمات لوکس و امکانات مدرن

معایب:
قیمت‌های بالاتر نسبت به برخی هتل‌های دیگر
برخی امکانات ویژه تنها برای مهمانان اتاق‌های خاص در دسترس است
شلوغی هتل در فصل‌های پرمسافر

۳. هتل ایندیگو سنگاپور کاتونگ (Hotel Indigo Singapore Katong)

هتل ایندیگو کاتونگ سنگاپور در قلب منطقه تاریخی کاتونگ قرار دارد و معماری مدرن در کنار الهام گرفتن از فرهنگ محلی باعث معروفیت این هتل شده است. این هتل پنج ستاره با الهام از فرهنگ پرانکان و هنرهای محلی سنگاپوری ها بنا شده است. فضای گرم و دلپذیر برای مهمانان جز نظرات همیشگی تمام مسافران این هتل بوده است. موقعیت مکانی این هتل به دلیل نزدیکی به سواحل شرقی و مراکز خرید باعث شده است یک انتخاب ایده آل برای تمام کسانی باشد که به دنبال تجربه کردن یک اقامت گاه لوکس در دل فرهنگ مردمان سنگاپور باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
قیمت اتاق‌های استاندارد به‌طور معمول از حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای هر شب می باشد ولی باید دقت کنید فصل و حجم مسافر در قیمت هتل تاثیر گذار می باشد.

مزایا:
طراحی و دکوراسیون الهام‌گرفته از فرهنگ محلی
موقعیت مکانی عالی در منطقه تاریخی کاتونگ
استخر روباز با چشم‌انداز زیبا
دسترسی آسان به سواحل و مراکز خرید

معایب:
عدم نزدیکی به مناطق مرکزی شهر
امکانات محدودتر با توجه به هتل های بسیار لوکس دیگر سنگاپور
برخی از اتاق ها کوچک تر از انتظار مسافران بوده است.

۴. هتل فولرتون سنگاپور (The Fullerton Bay Hotel Singapore)

هتل فولرتون یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور می باشد که با موقعیت عالی در کنار خلیج مارینا و معماری مجلل، تجربه ای بی نظیر برای تمام مسافران خود فراهم کرده است. میراث تاریخی سنگاپور در طراحی این هتل به خوبی به چشم می آید. وجود اتاق ها و سوییت‌های لوکس با چشم اندازی خیره کننده از خلیج در کنار خدماتی در بهترین کلاس جهانی با رستوران های ممتاز و استخر روی بام خودش که چشم نواز ترین مناظر را در اختیار مسافران قرار میدهد باعث شده است که جز محبوب ترین هتل های ۵ ستاره سنگاپور قرار بگیرد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
قیمت اتاق‌های استاندارد از حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار آمریکا برای هر شب شروع می‌شود. هر چند در فصل های پرطرفدار اتاق های ویژه بالای ۱۰۰۰ دلار نیز میرود.

مزایا:
موقعیت عالی در کنار خلیج مارینا با چشم‌اندازهای بی‌نظیر
طراحی مدرن با الهام از میراث تاریخی سنگاپور
استخر روی بام با منظره فوق‌العاده
خدمات لوکس و رستوران‌های ممتاز

معایب:
قیمت‌های بالا
پر شدن سریع هتل در ایام پربازدید
دسترسی محدود برای برخی از اتاق های استاندارد

۵. هتل ماندارین اورینتال سنگاپور (Mandarin Oriental, Singapore)

بی شک هتل ماندارین یکی از بهترین انتخاب ها در تمام هتل های ۵ ستاره در سنگاپور می باشد. ترکیبی از معماری مدرن و الهام از عناصر سنتی آسیایی باعث شده است که مسافران تجربه ای بی نظیر از اقامت در این هتل داشته باشند. اتاق ها و سوییت های شیک و مجهز، مناظر چشمگیر از خلیج مارینا و شهر را به عوامل تاثیر گذار این هتل اضافه کنید. استخر روباز، وجود چندین رستوران و بار با غذاهای بین المللی و محلی میزبان هر گونه مسافر با هر برنامه سفری می باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
به‌طور متوسط، قیمت اتاق‌های استاندارد از حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار برای یک شب شروع می‌شود.

مزایا:
موقعیت عالی بعلاوه چشم‌اندازهای خیره‌کننده از خلیج مارینا و شهر
خدمات بی‌نقص و امکانات لوکس
رستوران‌ها و بارهای معتبر با غذاهای بین‌المللی و محلی
طراحی شیک با ترکیب معماری مدرن و سنتی آسیایی

معایب:
قیمت‌های بالاتر نسبت به برخی هتل‌های مشابه
شلوغی در زمان‌های اوج سفر
هزینه‌های اضافی برای برخی امکانات و خدمات لوکس

هتل های ۴ ستاره سنگاپور، کیفیت و خدمات فوق العاده

سنگاپور به صورت کلی مقصد گرانی برای تمام مسافران به حساب می آید و بسیاری از مسافران ترجیه میدهند برای دیدن این مقصد دوست داشتنی برای کاهش هزینه ها و در همین حال با کیفیت ترین خدمات از هتل های ۴ ستاره استفاده کننند، تنوع انتخاب در هتل های چهار ستاره آن قدری می باشد که تمام علایق و سلیقه ها را در خود جای دهد. در ادامه سعی کردیم ۵ تا از بهترین هتل های ۴ ستاره سنگاپور را باهم بررسی کنیم.

۱. هتل ویلیج سنتوسا (Village Hotel Sentosa by Far East Hospitality)

هتل ویلیج سنتوسا یکی از هتل های مجبوب و مدرن در جزیره سنتوسا سنگاپور می باشد که به دلیل محیط خانوادگی و امکانات بی نظیر تفریحی که در اختیار مهمانان خود قرار میدهد شهرت پیدا کرده است. این هتل ۴ ستاره با طراحی معماری بر اساس سبک معاصر و فضایی پر نور و دلپذیر گزینه ای عالی برای تمام مسافران می باشد. موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی جاذبه های مشهور سنتوسا می باشد، استودیوز و آکواریوم S.E.A جز مکان های مشهور و نزدیک به این هتل می باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
میانگین قیمت اتاق‌های استاندارد به‌طور معمول از حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای هر شب شروع می‌شود.

مزایا:
موقعیت مکانی عالی در نزدیکی جاذبه‌های مهم سنتوسا
فضای مناسب برای خانواده‌ها با امکانات تفریحی متنوع
طراحی مدرن و محیط دلپذیر
خدمات خوب و قیمت مناسب نسبت به ارزش ارائه‌شده

معایب:
دوری از مرکز شهر سنگاپور
شلوغی و تقاضای بالا در فصل‌های اوج سفر
اتاق‌های کوچک‌تر در مقایسه با برخی هتل‌های مشابه

۲. هتل سامرست بنکولن سنگاپور (Somerset Bencoolen Singapore)

هتل سامرست بنکولن سنگاپور یک هتل آپارتمانی مدرن در قلب سنگاپور است. فرقی نمیکند برای تفریح می روید یا برای تجارت در هر دو حالت یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام سلایق مسافران را این هتل دارد، با اتاق ها و سوییت های مجهز به امکانات کامل آشپزخانه و فضای نشیمن گزینه ای عالی برای اقامت های کوتاه مدت می باشد. دسترسی آسان به جاذبه های اصلی شهر مانند باغ های گیاه شناسی و موزه ملی سنگاپور جز امتیاز های این هتل ۴ ستاره می باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
متوسط از حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای هر شب شروع می‌شود. سوییت‌های بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر ممکن است به ۳۵۰ دلار یا بیشتر برسند.

مزایا:
امکانات کامل آشپزخانه و فضای نشیمن، مناسب برای اقامت‌های بلندمدت
موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر با دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی
طراحی مدرن و فضای آرام
ارزش خوب نسبت به قیمت، به‌ویژه برای خانواده‌ها و مسافران گروهی

معایب:
امکانات کمتر در مقایسه با هتل‌های لوکس
نداشتن رستوران اختصاصی در هتل
اتاق‌های ساده‌تر و بدون ویژگی‌های لوکس برخی هتل‌های دیگر

۳. هتل جن اورچاردگیت سنگاپور (Hotel Jen Orchardgateway Singapore by Shangri-La)

هتل جن اورچاردگیت یکی از هتل‌های مدرن و پرطرفدار در سنگاپور می باشد که در منطقه خرید اورچارد نیز واقع شده است. همین موقعیت مکانی عالی بعلاوه طراحی معماری خاص و امکانات عالی باعث شده است یکی از بهترین گزینه ها در لیست بهترین هتل های ۴ ستاره سنگاپور می باشد. از موقعیت مکانی عالی که بگذریم به امکاناتی مثل استخر روی بام با چشم انداز فوق العاده از شهر را اضافه کنید.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار میانگین برای هر شب می باشد. البته با توجه به فصل های پرطرفدار احتمال افزایش قیمت نیز وجود دارد تا بالاتر از ۳۵۰ دلار.

مزایا:
موقعیت عالی در قلب منطقه خرید اورچارد
استخر روی بام با چشم‌انداز فوق‌العاده
طراحی مدرن و امکانات مناسب
دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید

معایب:
قیمت‌ها ممکن است در زمان‌های پرمسافر بالا برود
برخی اتاق‌ها ممکن است کوچک‌تر از هتل‌های دیگر باشند
شلوغی منطقه خرید اورچارد ممکن است برای بعضی از مسافران جذاب نباشد

۴. هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Singapore Serangoon)

هتل هیلتون در یکی از بهترین لوکیشن ها در قلب منطقه پر جنب و جوش سرانگون قرار گرفته است. این هتل در بین مسافران به خاطر طراحی مدرن و خدمات فوق العاده خوب معروف شده است. این هتل ۴ ستاره با امکاناتی مثل اتاق های راحت و مجهز، باشگاه ورزشی، رستوران با غذاهای بین المللی و محلی در کنار موقعیت مکانی ایده آل با دسترسی راحت به تمام جاذبه های توریستی و مراکز خرید گزینه ای ایده آل برای تمام سلایق مسافران می باشد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
میانگین قیمت اتاق‌های هتل هیلتون گاردن به‌طور معمول از حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ دلار برای هر شب شروع می‌شود.

مزایا:
موقعیت مکانی مناسب در منطقه سرانگون با دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی
طراحی مدرن و امکانات مناسب
مرکز تناسب اندام و رستوران با غذاهای متنوع
قیمت‌های معقول نسبت به خدمات ارائه‌شده

معایب:
اتاق‌ها ممکن است نسبت به هتل‌های دیگر کوچک‌تر باشند
محدودیت در امکانات لوکس مانند استخر و اسپای
شلوغی منطقه سرانگون در ساعات اوج

۵. هتل نائومی (Naumi Hotel)

هتل نائومی (Naumi Hotel) یکی از هتل‌های بوتیک مدرن و برجسته در سنگاپور است. طراحی مدرن و خدمات ممتاز این هتل اقامتی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد. این هتل 4 ستاره با دکوراسیون زیبا و رنگارنگ، اتاق‌های مجهز با امکانات لوکس و فضایی آرامش‌بخش بعلاوه موقعیت مکانی مناسب در کنار مراکز خرید و رستوران های بین المللی در مرکز شهر یکی از بهترین گزینه ها برای تمام مسافران می باشد. هتل نائومی همچنین دارای استخر روی بام با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر است که تجربه‌ای خاص را به مهمانان ارائه می‌دهد.

میانگین قیمت اتاق‌ها:
حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای هر شب

مزایا:
موقعیت مکانی عالی نزدیک به نهر کلارک و مناطق تفریحی
استخر روباز با چشم‌انداز زیبای شهر
طراحی مدرن و امکانات رفاهی مناسب
خدمات خوب و قیمت‌های نسبتاً مناسب برای موقعیت و امکانات

معایب:
شلوغی منطقه نهر کلارک در ساعات شب
سالن اسپای ندارد

سعی کردیم در این مقاله بهترین هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره سنگاپور را باهم بررسی کنیم، در نظر داشته باشید همیشه قیمت هتل ها بر اساس فصل آب و هوایی و میزان مسافران سنگاپور قیمت ها را تغییر میدهند. در صورتی که تمایل داشتید از آخرین قیمت ها و خدمات بهترین هتل ها در تور سنگاپور مطلع شوید یا مشاوره رایگان دریافت کنید کافی است با مشاورین سنگاپور ما در مهروگشت تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید