هتل سریلانکا

بهترین هتل های سریلانکا

مهروگشت » تور آسیایی » تور سریلانکا » بهترین هتل های سریلانکا

کشور سریلانکا یکی از کشورهایی است که به عنوان یک مقصد گردشگری، شاید کمتر به آن پرداخته شده است. این کشور بی نظیر سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد. موقعیت جغرافیایی این جزیره زیبا باعث شده تا در طول سفر خود از جاذبه های منحصر به فرد آن لذت ببرید. وجود جاذبه های طبیعی زیبا با منظره دریا در این جزیره شرایط مطلوبی برای اقامت مسافران فراهم کرده است و باعث شده که اقامتگاه های بسیاری با کیفیت مطلوبی در آن ارائه شوند. در این مقاله سعی کردیم به بهترین هتل های 4 و 5 ستاره سریلانکا بپردازیم و به نقاط و ضعف و قوت انها به صورت جداگانه اشاره کنیم.

بهترین هتل های سریلانکا 5 ستاره با منظره فوق العاده!

در هتل های 5 ستاره سریلانکا، هر چند گذر از منظره بی نظیر دریا و طبیعت زیبای آن ممکن است سخت باشد، طراحی لوکس و شیک اتاق ها، تجربه آرامش بخش و مطلوبی برای مسافران خلق می کند. تعداد زیادی از هتل های 5 ستاره در سریلانکا اغلب در کنار سواحل آن واقع شده اند و امکاناتی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن های ورزشی و رستوران های لوکس با منوی باکیفیت ارائه می کنند.

به طور معمول اکثر اتاق ها در هتل های 5 ستاره از نور طبیعی و بالکن برخوردار هستند و خدمات بی نظیر و با کیفیتی را به مسافران ارائه می دهند. این اتاق ها از تهویه مطبوع و امکانات ویژه ای برخوردار هستند که در نهایت فضای مطلوبی برای اقامت مسافران ایجاد می کند. در ادامه سعی می کنیم به 5 مورد از بهترین هتل های سریلانکا که 5 ستاره هستند اشاره کنیم.

1.هتل آنانتارا پیس هاون تانگاله (Anantara Peace Haven Tangalle)

اگر به دنبال یک هتل با یک خوقعیت مکانی منحصر به فرد می گردید، این هتل می تواند جزو الویت های انتخابی شما باشد. هتل “آنانتارا پیس هاون تانگاله” در خط ساحلی سریلانکا با چشم انداز بی نظیری از اقیانوس واقع شده است. به عنوان یک مسافر، یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب هتل در نظر بگیرید، موقعیت مکانی اقامتگاه شما می باشد و در این مورد، این هتل حرف های زیادی برای گفتن دارد. این هتل لوکس در نزدیکی مکان های گردشگری فرهنگی و پارک های ملی قرار دارد. همچنین به مزرعه لاکپشت ها که یکی از جاذبه های پر اهمیت در سریلانکا می باشد، دسترسی دارد.

در کنار این همه ویژگی منحصر به فرد، بد نیست به امکاناتی که این هتل به مسافران ارائه می دهد، اشاره کنیم. هتل “آنانتارا پیس هاون تانگاله” امکاناتی مانند پارکینگ رایگان و سالن بدنسازی و همچنین زمین تنیس و استخر روباز به مسافران اراده می کند. جالب است که بدانید اغلب مسافران از نظر موقعیت مکانی این هتل را “عالی” خطاب کرده اند و از دیگر لحظ به عنوان یک اقامتگاه “خیلی خوب” تلقی کرده اند.

میاتنگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 244 دلار برا ی هر شب می باشد.

مزایا :

  • موقعیت مکانی عالی و قرارگیری در نوار ساحلی سریلانکا و نزدیکی به دو ساحل
  • امکانات لوکس و ورزشی
  • آرامش و سکون

معایب :

  • بالا بودن هزینه اقامت
  • فاصله از فرودگاه و مراکز خرید

2.هتل تاج سامودرا (Taj Samudra)

این هتل 5 ستاه در قلب شهر کلمبو واقع شده است. نزدیکی این هتل منحصر به فرد به اقیانوس هند منظره زیبا و دلنشینی به اتاق های آن بخشیده است. هتل “تاج سامودرا” به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر کلمبو در زمینه طراحی لوکس و شیک اتاق ها شناخته می شود. این هتل علاوه بر اتاق های لوکس و راحت، با ارائه رستوران هایی با منوی بین المللی باکیفیت جایگاه ویژه ای در مقابل دیگر هتل ها نزد مسافران ژاپنی و چینی دارد.

علاوه بر همه این ویژگی ها، این هتل امکانات بی نظیری مانند پارکینگ رایگان،استخر، سالن بدنسازی، زمین تنیس و حتی وای فای رایگان به مسافران ارائه می کنند. در نظر مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، موقعیت مکانی این هتل از بهترین ویژگی آن تلقی کردند. با این وجود در پاکیزگی به این هتل نسبت به باقی زیمنه ها امتیاز نسبتا کمتری داده اند.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 135 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • موقعیت مکانی مطلوب با منظره دریا
  • امکانات لوکس و مناسب خانواده
  • طراحی لوکس اتاق ها

معایب:

  • ارائه سرویس خدماتی متوسط
  • شلوغی منطقه
  • امکانات تفریحی محدود

3.هتل و اسپا ساحلی آرالیا (Araliya Beach Resort & Spa)

هتل و اسپا ساحلی آرالیا ،جواهر درخشان سریلانکا ،هتلی می باشد که به خاطر موسیقی زنده و طراحی داخلی دیدنی خود، شناخته می شود. این هتل 5 ستاره در موقعیت مکانی مطلوبی، در نزدیکی ساحل قرار دارد. و از هر جنبه که به آن نگاه می کنید، مانند جواهری سفید رنگ می باشد که در دل آب های سواحل سریلانکا می درخشد.

این جواهر درخشان در کنار امکاناتی مانند، اسخر روباز، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان و سایر امکانات یک هتل 5 ستاره ، خدمات منحصر به فردی به مسافران ارائه می دهد. یکی از پرطرفدارترین خدماتی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز می کند، خدمات درمانی، ماساژ و اسپا می باشد. این دست از خدمات در این هتل به صورت کاملا تخصصی ارائه می شوند و جزو پرطرفدارترین ها می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که این هتل را به یک هتل منحصر به فرد تبدیل می کند، ساحل خصوصی این هتل می باشد.

به طورکلی، مسافران به تمامی جنبه های این هتل امتیاز بالایی داده اند و شاید تنها خرده ایرادی که می توان به آن گرفت هزینه نسبتا بالای اقامت در این هتل می باشد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 140 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • موقعیت مکانی مطلوب با منظره دریا
  • خدمات درمانی، اسپا و ماساژ
  • طراحی لوکس اتاق ها

معایب:

  • هزینه اقامت نسبتا بالا
  • شلوغی و نبود ظرفیت در فصل های پرمسافر

4.هتل سیگیریا (Hotel Sigiriya)

هتل سیگیریا، یکی از بهترین هتل های سریلانکا، تنها هتلی می باشد که در مثلث فرهنگی سریلانکا قرار دارد. این مثلث فرهنگی (قلعه صخره ای باستانی) یکی از شناخته شده ترین جاذبه هایی می باشد که نماد سریلانکا در میان کشورهای آسیایی می باشد. این هتل در کنار موقعیت مکانی بی نظیری که دارد، از امکانات ویژه ای مثل استخر روباز، باغ، سالن استراحت مشترک و تراس برخوردار می باشد. علاوه بر آن شما در فضای سبز این هتل می توانید با دوچرخه سواری به گشت و گذار بپردازید. همچنین کی دیگر از امکانات ویژه این هتا رستوران ها و منوهای غذایی بین المللی می باشد که با سرو انواع غذاها به پذیرایی از شما می پردازد.

هتل سیگیریا همچنین به خدمات اسپا و ماساژ خود شهرت دارد و با بهترین متخصصان در این حوزه، خدمات درمانی حرفغه ای و تخصصی به مسافران ارائه می دهند. یکی از مهمترین جنبه هایی که بیشترین امتیاز از سمت مسافران به آن تعلق می گیرد، موقعیت مکانی و سپس خدمات آن می باشد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 140 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • موقعیت مکانی در کنار جاذبه فرهنگی صخره سیگریا
  • خدمات درمانی، اسپا و ماساژ
  • خدمات مطلوب

معایب:

  • هزینه اقامت نسبتا بالا
  • پر شدن ظرفیت اتاق ها

5.هتل خلیج آهو (Ahu Bay)

هتل آهو یکی از زیباترین هتل های سریلانکا می باشد که در خلیج آهو قرار دارد. این هتل 5 ستاره با منظره دریا و طراحی لوکسی و ساحلی خود، فرصتی برای یک تعطیلات سرشار از آرامش فراهم می کند. در کنار زیبایی های منحصر به فرد خود که همگی وابسته به موقعیت مکانی این هتل می باشد، امکاناتی خاصی هم به مسافران ارائه می شود. این اقامتگاه استخر شنا در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و یک سالن مشترک ارائه می دهد. همچنین با دارا بودن رستوران با منوی باکیفیت از میهمانان خود پذیرایی می کند. اتاق ها در این هتل اغلب امکانات مشابهی دارند با این وجود بعضی از انها تنها بالکن داشنه و بعضی دیگر همراه با منظره دریا می باشند.

این منطقه به دوچرخه‌سواری شناخته می شود و شما کمی توانید با اجارهدوچرخه در فضای دینی و سبز آن به گردش و گشت و گذار بپردازید. ساحل Ahungalla کمتر از 1 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 80تا 100 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • موقعیت مکانی در کنار ساحل
  • توجه به تفریحات ورزشی و خانوادگی
  • طراحی لوکس و شیک

معایب:

  • شلوغی در فصل های پرگردشگر
  • پر شدن ظرفیت اتاق ها

بهترین هتل های سریلانکا 4 ستاره، مدرن و باکیفیت !

هتل های 4 ستاره می توانند یک گزینه مناسب برای مسافرانی باشند که قصد دارند با کاهش هزینه های خود، یک اقامت خوب و باکیفیت و البته لوکس را تجربه کنند. هتل های 4 ستاره در سریلانکا دست کمی از هتل های لوکس و 5 ستا ره آن ندارند و از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار می باشند. علاوه بر اینها این هتل ها از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشند و در کنار آن خدمات مناسب و مطلوبی به مسافران ارده می کنند. در ادامه سعی می کنیم به 5 تا از پر مسافرترین هتل های 4 ستاره سریلانکا اشاره و به مزایا و معایب هر کدام به تفکیک بپردازیم.

1.هتل Marino Beach Colombo

این هتل یکی از هتل های باکیفیت 4 ستاره در سریلانکا می باشد که از هر لحاظ با هتل ها 5 ستاره برابری می کند. این هتل جذاب در قلب شهر کلمبو قرار دارد. و می تواند برای یک سفری تفریحی و حتی یک سفر کاری، فضایی مدرن و با طراحی لوکس ایجاد کند. این اقامتگاه لوکس دارای 300 اتاق بزرگ و مجلل می باشد که طراخی به خصوص خود را دارند. همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند و از امکانات یک اتاق درجه یک برخوردار هستند.

این هتل همه امکانات یک هتل درجه یک 5 ستاره را مانند، استخر و یک باغ بر روی پشت بام، با چشم انداز از اقیانوس هند و شهر کلمبو دارد. هتل مارینو بیچ همچنین شامل یک رستوران با منوی باکیفیت و سالن بدنسازی و البته یک اتاق کنفرانس مناسب برای سفرهای کاری می باشد. و یکی از خدمات خاص این هتل، خدمات منحصربه فردی می باشد که برای عروسی و میهمانی های خصوصی برای مسافران فراهم می کند. این هتل با توجه به نظر مخاطبان امتیارز ویژه ای در پاکیزگی دریافت کرده و در رتبه دوم از لحاظ موقعیت مکانی، شرایط مطلوبی داشته است.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 80تا 120 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • منظره اقیانوس هند
  • نزدیکی به مراکز خرید
  • طراحی لوکس و شیک

معایب:

  • شلوغی در فصل های پرگردشگر
  • پر شدن ظرفیت اتاق ها

2.هتل دارچین بی برووالا (Cinnamon Bey Beruwala)

این هتل یکی از 4 هتل برتر در خط ساحلی ماراگلا می باشد و به عنوان یکی از بزرگترین هتل ها در این خط ساحلی شناختته می شود. این هتل در 55 کیلومتری شهر کلمبو واقع شده و تنها 1 ساعت تا این شهر فاصله دارد. هتل Cinnamon Bey Beruwala دارای 200 اتاق می باشد و بیشتر از هر چیزی به فضای خانوادگی و صمیمانه خود شهرت دارد. از طرفی از نظر هزینه اقامت مناسبی که دارد، بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

امکانات این هتل 4 ستاره بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره می باشد و دارای امکاناتی نظیر استخر، فضای نگهداری از کودکان، رستوران با منوی بین المللی و سالن ورزشی با وسایل ورزشی با کیفیت می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که این هتل را به یک گزینه مناسب برای اقامت تبدیل می کند، نزذیکی این هتل به ساحل می باشد و شما در کمتر از چند دقیقه به آن دسترسی خواهید داشت.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 100 تا 130 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • نزدیکی به ساحل
  • بزرگی اتاق ها و راحتی
  • طراحی لوکس و شیک

معایب:

  • شلوغی در فصل های پرگردشگر
  • پر شدن ظرفیت اتاق ها

3.هتل ماندارینا کلمبو (Mandarina Colombo)

هتل ماندارینا کلمبو به عنوان یکی از بهترین هتل ها از نظر موقعیت مکانی شناخته می شود. این هتل 4 ستاره در نزدیکی جاذبه های منحصر به فردی قرار دارد که می تواند یک اقامت آرام را به یک اقامت لذتبخش تبدیل کند. این اقامتگاه در کلمبو واقع شده و تنها 10 دقیقه پیاده روی تا شهر مجستیک، سینما مجستیک، گالری پابرهنه، کازینو مارینا کلمبو، بلاجیو کلمبو فاصله دارد.

این هتل در کنار موقعیت امکاناتی مطلوبی که دارد، مثل یک هتل 5 ستاره، امکانات مطلوبی مانند استخر بی نهایت روباز روی پشت بام ، پارکینگ رایگان و سالن بدنسازی به مسافران ارائه می دهد. همچنین با یک رستوران با منوی باکیفیت پذیرای میهمانان خود می باشد.

اتاق ها در این هتل علاوه بر تهویه مناسبی که دارند، به منظره زیبایی از اقیانوس هند دسترسی داشته و فضای مطلوبی برای استراحت و بازیابی امرژی فراهم می کنند. به طورکلی آنچه این هتل را از هتل های 4 ستاره در کلمبو متمایز می کند، موقعیت مکانی و دسترسی مناسبی می باشد که برای مسافارن ایجاد کرده است. همین موضوع به قدری در این هتل پررنگ می باشد که مسافران از دیگر محدودیت هایی که ممکن است وجود داشته باشد چشم پوشی کرده اند و امتیاز بالایی به آن تعلق گرفته است.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 50 تا 100 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • دسترسی فوق العاده
  • منظره اقیانوس هند
  • امکانات مطلوب

معایب:

  • محدودیت در خدمات
  • پر شدن ظرفیت اتاق ها

4.هتل Hikka Tranz by Cinnamon

اگر دنبال یک هتل با قیمت مناسب و به دور از سر و صدای شهری می گردید، این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. این هتل در فاصله 1.5 کیلومتری از شهر شلوغ و پر سر و صدا کلمبو قرار دارد و در خط ساحل جنوبی سریلانکا واقع شده است. این هتل یک سفر آرام و ساحلی به دور از شلوغی خلق می کند.

اتاق ها در این هتل از تهویه مطبوعی برخوردار هستند و هر یک، یک بالکن بزرگ و خصوصی دارند که منظره زیبای دریا را به نمایش می گذارند. هتل Hikka Tranz by Cinnamon از امکانات ویژه ای مانند، استخر بر روی پشت بام و رسرستوران با غذای باکیفیت و تازه و البه خدمات ماساژ و اسپا همراه می باشد. این هتل حتی برای سفرهای کاری نیز شرایط مناسبی را فراهم می کند و دارای یک ااق جلسه لوکس و بزرگ با ظرفیت 500 نفر می باشد.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 100 تا 120 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • به دور از شلوغی و سر و صدا
  • منظره دریا
  • امکانات مطلوب

معایب:

  • محدودیت در خدمات
  • هزینه نسبتا بالا

5.هتل بهشت های کوهستانی (The Mountain Heavens)

هتل بهشت های کوهستانی در قلب طبیعت بکر و زیبای سریلانکا قرار دارد. این هتل مخصوص مسافرانی می باشد که از ماجراجویی در دل طبیعت لدت می برند و در کنار آن از یک محیط خلوت و کم گردشگر لذت می برند. منظره این هتل به قدری دیدنی و زیبا می باشد که پیاده روی و پرسه زدن در اطراف و محیط خارجی هتل می تواند به یک فعالیت مفرح تبدیل شود. علاوه بر اینها می توان به کیفیت خوب امکانات و خدمات این هتل اشاره کرد. مانند هر هتل 4 ستاره ای، این هتل خدمات و امکاناتی مانند استخر بر روی بام، رستوران با منوی باکیفیت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

بیشترین امتیاز در این هتل، به نظر مسافران ، به منظره زیبا و بکر طبیعت این هتل تعلق می گیرد و شاید تنها موردی که کمی در این هتل باعث نگرانی مسافران در طول اقامتشان بوده است، امکانات محدود هتل بوده است. با این وجود امکانات و خدمات هتل و طراحخی لوکس و زیبای اتاق ها با هزینه اقامت در این هتل متناسب می باشد. همچنین به هر آنچه به عنوان یک مسافر در طول اقامت خود نیاز خواهید داشت، در دسترس خواهد بود.

میانگین قیمت اتاق ها:

میانگین قیمت اتاق ها در این هتل حدودا 150 تا 200 دلار برای هر شب می باشد.

مزایا:

  • به دور از شلوغی و سر و صدا
  • منظره طبیعت بکر و زیبای کوهستانی
  • طراحی لوکس اتاق ها

معایب:

  • محدودیت در امکانات
  • هزینه نسبتا بالا

جمع بندی بهترین هتل های سریلانکا

در این مقاله به بهترین هتل های سریلانکا 4 و 5 ستاره اشاره کردیم. سپس به مزایاو معایب هر یک و در نهایت به میانگین هزینه اقامت در هر کدام پرداختیم. در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در هر یک از این هتل ها ثابت نبوده و بسته به زمان سفر و آب و هوای و البته تعداد مسافران در سریلانکا متفاوت می باشد. در صورتی که تمایل داشتید از آخرین قیمت ها و خدمات بهترین هتل ها در تور سریلانکا مطلع شوید یا مشاوره رایگان دریافت کنید کافی است با مشاورین پوکت ما در مهروگشت تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول

بهترین زمان سفر به سریلانکا چه فصلی می باشد؟

بهترین زمان سفر به سریلانکا از ابتدای پاییز آغاز می شود و تا اواسط فصل بهار ادامه می یابد.

تور سریلانکا را از کجا رزرو کنیم؟

کافی است برای دریافت تمام خدمات، به تور سریلانکا مراجعه کنید

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید