هتل ها و پکیج های تور لاکچری بالی ۱۴۰۳ جیمباران

اطلاعات تور

اطلاعات تکمیلی در خصوص تور لاکچری بالی ۱۴۰۳ جیمباران

تور لاکچری بالی در منطقه جیمباران به عنوان مقصدی در سمت غربی شبه‌ جزیره بوکیت میباشد. ترکیبی از یک دهکده ماهیگیری سنتی با مجموعه‌ای از هتل‌های خاص و لوکس است. این منطقه مانند نسخه‌ای آرام‌تر از سمینیاک است و دارای برخی از زیباترین سواحل شنی بالی با آب‌های آرام و شفاف برای شنا کردن است.بسیاری از تصاویر معروف بالی در این منطقه عکس برداری شده است.

جیمباران همچنین محل بهترین رستوران‌های غذای دریایی بالی است که غذاهای تازه صید شده را روی آتش پوسته‌های نارگیل گریل می‌کنند و میزهایی درست بر روی ساحل قرار داده‌اند.

اگر به خرید علاقه دارید، تعداد زیادی فروشگاه‌های شیک و بوتیک‌های متنوع برای بازدید وجود دارد. همچنین، بازار ماهی روزانه و قایق‌های رنگارنگ ماهیگیری (جوکونگ‌ها) که در کنار ساحل کشیده شده‌اند، واقعاً دیدنی است. اگر صبح زود به بازار برسید، می‌توانید ماهی تازه بخرید و همان‌جا در بازار برای شما کباب کنند. این بازار همچنین تأمین‌کننده بسیاری از رستوران‌های دریایی لوکس است که همراه با غروب‌های زیبا، سواحل را به مقصدی محبوب برای مهمانان در شب‌های گرم تبدیل می‌کند. کافی است میزی پیدا کنید، غذای لذیذی سفارش دهید و روزتان را به بهترین شکل به پایان برسانید.

با وجود آب‌های آرام، سواحل طولانی و جنگل‌های سرسبز گرمسیری، جیمباران مکانی زیبا برای کاوش یا صرفاً استراحت و زندگی رویایی جزیره است. علاقه‌مندان به موج‌سواری حتماً باید سری به ساحل دریملند در جنوب غربی بزنند و موج‌های قوی آنجا را امتحان کنند.

خدمات تور لاکچری بالی مهروگشت

برای تور لوکس و لاکچری بالی ۱۴۰۳ مهروگشت در کنار شماست تا بهترین خدمات مورد نیاز شما را برآورده کند. دلیل سفر شما هر چیزی که باشد، ماه عسل یا یک سفر رویایی فرقی نمیکند. سعی میکنیم بهترین خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم تا یک تجربه به یاد ماندنی از این مقصد رویایی برای شما باشد. کافی است با شماره های ما در مهروگشت تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت تخصصی در خصوص برنامه سفر، هتل ها و پرواز هفتگی تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید