هتل ها و پکیج های تور فیلیپین تابستان 1403

اطلاعات تور

اطلاعات تکمیلی در خصوص تور فیلیپین تابستان 1403

تور فیلیپین تابستان ۱۴۰۳ یک تجربه فوق العاده و متفاوت برای تمام مسافران از سراسر جهان می باشد. این کشور آسیای جنوب شرقی با بیش از ۷۰۰۰ جزیره و مناظر خیره کننده با فرهنگی غنی و متنوع فرصتی است برای ماجراجویی در تعطیلات تابستان. در ادامه شرایط و جزییات تور تابستان فیلیپین را به تفکیک شرح میدهیم:

آب و هوای گرم و آفتابی در تور فیلیپین تابستان ۱۴۰۳

تابستان در فیلیپین (از حدود مارس تا می) یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این کشور است. در این دوره، هوا معمولاً گرم و آفتابی است و دمای هوا در روز به حدود ۲۵ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این شرایط آب و هوایی ایده‌آل برای تفریحات ساحلی، شنا و دیگر فعالیت‌های فضای باز است.

پرواز فیلیپین از تهران

در حال حاضر فقط پروازهای قطرایرویز یا امارات برای سفر به فیلیپین در فصل تابستان وجود دارد. هرچند این پرواز ها کمی از میانگین قیمتی دیگر ایرلاینها بالاتر می باشند ولی کیفیت و خدمات منحصر به فرد آنها در مسیر طولانی مثل فیلیپین ارزش رزرو را دارد.

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور تابستان فیلیپین:

برای اخذ ویزای فیلیپین در تورهای تابستانی قبل از رزرو تور حتما با مشاورین ویزای ما در مهروگشت تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق از مدارک و شرایط را در اختیار شما قرار دهند. پروسه ویزای تابستان فیلیپین چیزی حدود ۱۰ روز کاری زمان می برد.
اصل پاسپورت با حداقل ۹ ماه اعتبار
اسکن صفحه اصلی پاسپورت با کیفیت
۲ قطعه عکس رنگی تمام رخ و زمینه سفید
پرینت حساب بانکی ( در خصوص موجودی حساب با مشاورین ما تماس بگیرید )
گواهی اشتغال به کار
کپی شناسنامه صفحه اول و دوم

تور فیلیپین در تابستان ۱۴۰۳ با آب و هوای گرم و آفتابی، سواحل زیبا، فعالیت‌های آبی متنوع، فرصت‌های جزیره‌گردی، جشنواره‌های فرهنگی، و مهمان‌نوازی گرم مردم محلی، یک انتخاب عالی برای تعطیلات تابستانی است. این کشور با مناظر طبیعی فوق‌العاده، فرهنگ غنی، و فرصت‌های فراوان برای تفریح و استراحت، می‌تواند سفری به یادماندنی و شاد را برای شما به ارمغان بیاورد.

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید