تور رم + لوزان آبان ماه

هتل ها و پکیج های تور سوییس – ایتالیا دی ۱۴۰۳

اطلاعات تور

اطلاعات تکمیلی در خصوص تور سوییس – ایتالیا دی ۱۴۰۳

تور سوییس ایتالیا دی ۱۴۰۳ در شهرهای (لوزان) + (رم) فرصتی بی‌نظیر برای تجربه دو فرهنگ و تاریخ غنی اروپایی در زیباترین فصل سال است. در لوزان، شهر زیبایی که در کنار دریاچه ژنو واقع شده، می‌توانید از مناظر خیره‌کننده‌ی آلپ‌های برفی و دریاچه‌ای آرامش‌بخش لذت ببرید. زمستان در لوزان با هوای پاک و تازه، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش و بازدید از موزه‌های معتبر مانند موزه المپیک را به شما هدیه می‌دهد. همچنین، این زمان از سال فرصت مناسبی برای تجربه فرهنگ محلی و غذاهای خوشمزه سوئیسی مانند فوندو است.

در ادامه سفر، با ورود به رم، قلب تاریخی و فرهنگی ایتالیا، با شهری روبه‌رو می‌شوید که در دی ماه از شلوغی تابستانی خالی است و می‌توانید با آرامش به کاوش در آثار باستانی مشهور مانند کلوسئوم، واتیکان و پانتئون بپردازید. در این فصل، رم زیبایی خاصی دارد و بازدید از شهر در هوای خنک و دلپذیر زمستانی، تجربه‌ای خاص از تلفیق تاریخ و معماری با زندگی مدرن ایتالیایی را به شما ارائه می‌دهد. از غذاهای ایتالیایی لذیذ در رستوران‌های دنج رم لذت ببرید و با خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از دو مقصد اروپایی بازگردید.

خدمات تور مهروگشت برای تور سوییس ایتالیا دی (لوزان) و ایتالیا (رم)

اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
راهنمای فارسی زبان
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
انجام گشت شهری طبق برنامه
خدمات CIP فرودگاهی
اخذ ویزای شینگن
ترجمه مدارک برای دریافت ویزا

در خصوص هزینه های اضافی تور باید در نظر داشته باشید که هزینه ریالی پرواز فرودگاهی به صورت جداگانه محاسبه می شود، مالیات شهری و هزینه شخصی نیز شامل هزینه های محاسبه شده در تور نمی باشد.

هزینه ویزا و وی اف اس ( کارگزار سفارت سوئیس‌) توسط مسافر پرداخت خواهد شد.

چگونه تور را رزرو کنیم!

در مرحله اول بهتر است با مشاورین ما در مهروگشت تماس بگیرید تا اطلاعات کافی و کاملی در خصوص ویزا و شرایط تور در اختیار شما قرار دهند. ترجمه مدارک بر عهده ما در مهروگشت می باشد و شما کافی است ۱۵ روز قبل از زمان انگشت نگاری در اختیار پشتیبان های ما قرار دهید.

راهنمای سفر

بهترین های سفر به هر جای دنیا را در بخش راهنمای سفر مهروگشت مشاهده کنید