تور ترکیبی بالی و سنگاپور

تور ترکیبی بالی سنگاپور

مهروگشت » تور ترکیبی » تور ترکیبی بالی سنگاپور » تور ترکیبی بالی سنگاپور

لیست آخرین تورهای ترکیبی بالی و سنگاپور

تور ترکیبی بالی سنگاپور تیر 1403
تاریخ رفت: تیر ماه
اقامت: 6 شب و 7 روز
هتل: 3و4و5 ستاره
ویزای اندونزیلیدر فارسی زبان در سنگاپورلیدر محلی در بالی

550 دلار + هزینه پرواز

تور ترکیبی بالی و سنگاپور یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری در بین مسافران است که به آنها این امکان را می‌دهد تا زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی دو مقصد متفاوت را در یک سفر تجربه کنند. چی بهتر از این؟‌ این تور معمولاً شامل بازدید از جزیره بالی ( با تصاویری خیره کننده و طبیعیتی مثال زدنی در تمام دنیا ) در اندونزی و شهر سنگاپور ( شهری پر از تکنولوژی، نوآوری و رفاه ) در سنگاپور است.

چرا تور ترکیبی بالی سنگاپور تجربه ای متفاوت است!؟

تفاوت فرهنگی و طبیعی: بالی به خاطر سواحل زیبا، معابد هندو، و طبیعت بکرش مشهور است، در حالی که سنگاپور به عنوان یک شهر مدرن و پیشرفته با مراکز خرید لوکس، پارک‌های موضوعی، و فرهنگ چندملیتی شناخته می‌شود. ( تجسم تجربه دو کشور متفاوت از هر لحاظ در یک سفر یکی از مهم ترین دلایل محبوب بودن این تور بین مسافران در سرتاسر جهان می باشد )

تنوع فعالیت‌ها: در بالی می‌توانید از فعالیت‌های آبی مانند غواصی و موج‌سواری لذت ببرید، در حالی که در سنگاپور می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند پارک‌های تفریحی، باغ‌های گیاه‌شناسی و موزه‌های مدرن بازدید کنید.

تجربه خوراکی‌های مختلف: بالی و سنگاپور هر دو مکان‌های عالی برای تجربه غذاهای محلی و بین‌المللی هستند. از غذاهای دریایی بالی گرفته تا غذاهای خیابانی سنگاپور، هر دو مقصد پیشنهادهای متنوعی دارند.

خاطرات ماندگار: ترکیب دو مقصد متفاوت در یک سفر به شما این امکان را می‌دهد که خاطراتی متنوع و ماندگار ایجاد کنید که در سفرهای جداگانه شاید ممکن نباشد.

مدارک و ویزا برای سفر ترکیبی به بالی و سنگاپور!

برای رفتن به بالی در اندونزی یا سنگاپور هر کدام به صورت جداگانه برای ایرانیان نیازمند ویزا می باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در بخش تور بالی یا در تور سنگاپور در وب سایت مهروگشت اطلاعات کاملی در خصوص هر کدام از این کشور ها به صورت جداگانه وجود دارد. ولی حالا به صورت خلاصه در این بخش توضیح کاملی از مدارک مورد نیاز، روش درخواست ویزا و مدت زمان آنها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مدارک و مدت زمان لازم برای ویزای توریستی اندونزی:

اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
کپی از صفحات مهم پاسپورت
کارت ملی و شناسنامه (اصل و کپی)
تکمیل فرم ویزای سفارت یا سفارتخانه اندونزی
دو قطعه عکس ۳*۴ رنگی و جدید
بلیت رفت و برگشت
واچر هتل یا رزرو هتل
نامه تضمین مالی یا گردش حساب

پاسخ به درخواست ویزا اندونزی بین ۱۵ الی ۲۰ روز کاری طول می‌کشد.

مدارک و مدت زمان لازم برای ویزای توریستی سنگاپور:

ویزای سنگاپور به صورت الکترونیکی است و صدور آن به مدت 10 روز طول می‌کشد. با دریافت ویزای این کشور امکان سفر توریستی تا ۳۰ روز در این کشور را خواهید داشت. همچنین برای دریافت ویزای سنگاپور به مدارک زیر نیاز دارید.

اسکن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
فایل عکس بدون رتوش و متفاوت با عکس داخل پاسپورت
تکمیل فرم سفارت

بهترین زمان برای سفر ترکیبی به بالی و سنگاپور

با توجه به انتخاب دوکشور متفاوت دقت به بهترین زمان برای رفتن به این سفر تکرار نشدنی بسیار مهم می باشد، برای تجربه از بهترین شرایط آب و هوایی در هر دو مقصد، بهترین زمان برای سفر ترکیبی به بالی و سنگاپور را می‌توان در ماه‌های مشترک بین دوره‌های مطلوب هر دو مکان انتخاب کرد.

با توجه به بهترین زمان‌ها برای هر مقصد:

بالی: اردیبهشت تا اواخر مهر
آب و هوای بالی به‌طور کلی معتدل و گرم است، با دو فصل اصلی: فصل بارانی و فصل خشک. پیشنهاد می شود برای دیدن بالی زیبا در اندونزی حتما در فصل خشک یعنی از اردیبهشت ماه تا اواخر مهر ماه سفر کنید.

سنگاپور: در تمام طول سال ( بهتر است با توجه به شرایط آب و هوایی بالی در فصل خشک اندونزی به این سفر رویایی برویم )

این زمان‌ها بهترین شرایط آب و هوایی را در هر دو مقصد فراهم می‌کنند و تجربه سفری خوشایند و به‌یادماندنی را برای شما تضمین می‌کنند.

بعد از تجربه دیدن بالی چگونه به سنگاپور می رویم؟

همیشه مشاوران ما در مهروگشت، تلاش میکنند که بهترین برنامه سفر را برای شما فراهم کنند،‌ حتما با توجه به تغییرات قیمت خطوط هواپیمایی و هتل ها از مشاوره رایگان استفاده کنید تا بهترین تور ترکیبی بالی سنگاپور برای شما ایجاد شود. فرقی نمی کند که مسافران ما در این تور اول وارد سنگاپور شوند یا اول به بالی زیبا بروند، در هر دو حالت برای جابه جایی بین این دو کشور زیبا، ما از طریق پرواز با تمام خدمات ترانسفر فرودگاهی برای شما بهترین ها را برنامه ریزی میکنیم. پس نگران نباشید، ما در کنار شما هستیم فقط کافیه با شماره های ما تماس بگیرید تا از آخرین تغییرات مطلع شوید و با توجه به شرایط شما بهترین برنامه سفر در اختیارتان قرار بگیرید.

خدمات تور ترکیبی بالی سنگاپور مهروگشت چیست؟

مشاوره رایگان: قبل از سفر می‌توانید تمام سوالات‌تان درباره تور بالی و سفر به این جزیره را از کارشناسان ما بپرسید.
بلیط هواپیما: با توجه به تفاوت نرخ بیلط هواپیما مشاورین ما بهترین مسیر حرکتی با بهترین قیمت را برای شما تهیه میکنند.
هتل: با توجه به انتخاب دو مقصد در یک سفر، انتخاب هتل مناسب در هر دو مقصد با بهترین خدمات و صبحانه برای شما تهیه میشود.
ویزا:‌ تهیه ویزا برای هر دو مقصد با راهنمایی کامل و لیست مدارک.
گشت رایگان: یک گشت رایگان نیم روزی برای تورهای گروهی برنامه ریزی شده است.
تور لیدر فارسی زبان: در تمام گشت‌ها تور لیدر همراه شماست و می‌توانید از او راهنمایی‌ بگیرید.
پشتیبانی ۲۴ ساعته سفر: در صورت وجود مشکل در تمام طول سفر پشتیبان‌ برای پاسخگویی به مشکلات شما در رابطه با تور جزایر بالی، آماده پاسخگویی است.
بیمه مسافرتی: مهروگشت در تمام تور هایی که برگزار میکند، بیمه مسافرتی را برای آنها تهیه میکند.